2011. február 23., szerda

Visszatérés- Mi lesz a jövőben? Új külsővel!

Sziasztok!

Picit késtem a visszatéréssel, de most folytatnám megkezdett blogomat és szeretném további postokkal bővíteni az oldalt.

Hogy mi várható?
Pontosan még nem tudom előre, hogy mit fogok írni, most jutottam el tanulmányaimmal odáig, hogy végre a linuxról tanulhatok, tehát ahogy haladunk az anyaggal próbálom ide is leírni a hasznos információkat, ez nekem is jó, hiszen foglalkozom a dologgal és később is meglessz, ha keresem és neked is jó kedves olvasó, hiszen lehet hogy pont ezen az oldalon találod meg a kérdésedre a választ:).
Most tanulmányaim során az Ubuntu 10.04 LTS kiadással fogunk doglozni én is ezt raktam fel itthon, de szerintem, ha ettől eltérő verziószámú rendszered van az sem fog problémát jelenteni:).


Én már nagyon várom, hogy mit tudhatok meg a szakiktól :).
Háát Ízelítőnek ennyit.
Akkor Pracli Ubuntu RELOAD !!!
Üdv.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése