2011. február 23., szerda

Hasznos kis progi (screenlets) - 2008. 08. 19. 9:29:04

Egy jó kis programot szeretnék nektek bemutatni.
Sok screenshoton láttam ilyen oldal sávokat meg hasonló kis alkalmazásokat, amik nekem nagyon tetszettek, de sajnos nem tudtam, hogy mivel kell csinálni. Na most megtaláltam, a program neve Screenlets. 

Egyre jobban tetszik, az asztalom, hála ennek a kis programnak.


Az asztalom így néz ki íme: 




Remélem tetszik:).


Nah, de ezzzel a programmal nem csak oldalsávot lehet csinálni, sok kis alkalmazást be lehet szúrni, mint például:
Rss hír olvasó, Akkumulátor szint figyelő, időjárás, ip-címedet kiírja, Rádió, naptár, számológép, és még sok más.

A program telepítése:
Rendszer->Adminisztráció->Synaptic csomagkezelő
Keresésbe írni: Screenlets
Már csak fel kell rakni és kész is.
Ezután a programot itt találjuk: Rendszer->Beállítások->Screenlets
Amikor először próbálkoztam, kicsit megijedtem, hogy ezek a cuccok amiket kirakok mindig ott lesznek az ablakok előtt, de ezt könnyen meglehet oldani, úgy, hogy a akirakott programon jobb klikk és ott beállítgathatjuk, hogy a háttérben legyen (keep below) és hogy rögzített legyen a pozíciója (lock).

A Screenlets programban ha rákattintunk egy klikkel arra amit kiraktunk, akkor be tudjuk állítani, hogy autómatán induljon el, ha a gép bekapcsol.(Auto start on login)

Nagyjából ennyi.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése