2011. február 23., szerda

Kezdet ! - 2008. 07. 21. 21:17:58

Hol is kezdjem?
Nos kezdjük ott, hogy sokáig windows-t használtam, de betelt a pohár. Ennek oka, az hogy felraktam az új notebook-ra a vistát, minden szép és jó nagyon fasza, akkor gondoltam magamban aktiváljuk,miután megpróbáltam aktiválni, a következő fogadott......


A gép nem indul, nem bootol nem csinál semmit.... Mondom de fasza..... Semmi gond, újrarakom,(aha igen mert ez úgy megy) Berakom a vista lemezt, elindult minden okés akkor el is értem a partícionálához, akkor a szokásos teendőimet el akartam végezni, két partíciót törölni és egyesíteni. 

Persze, hogy nem engedi..... Ideges voltam nagyon, akkor elő a mesterlemezt, amin található egy rendszer nélkül működő particiómagic, belépek.. Nem látja a merevlemezt, "Bad".  Tökéletes... kicsit befostam, hogy a vadi új laptopot vihetem szervízbe, még szerencse, hogy nem vagyok egy rögtön feladós típus és valamelyest konyítok a gépekhez. Akkor a mesterlemezről felállítottam, a lemezről működő oprendszert. Szerencsére televolt partíció és merevlemez kezelő progikkal. Amíg megtaláltam a kellő programot az kb 20-30 perc volt. Mind1 megvan, még bírtam cérnával....:D
Aztán a merevlemezen nem kevesebb mint 16 műveletet kellet végrehajtanom amíg újra használható lett..... (mondom ez igen.....).  Mind ezek után akkor be a windows xp telepítő irány a partícionálás, szerencsére látja fel tudtam osztani ahogy kell, tökéletes minden zsír, Nah irány megint a vista.... Felrakom minden okés akkor aktiváljuk..... Oda se mertem nézni amikor újraindult:S :D. Szerencsére jól működött. feláll a rendszer akkor rakjuk fel a wireless-t meg a hasonló finomságokat. Minden frankó örülök, mint majom a farkának:D.

Újraindítás.
Nah csatlakozzunk a netre, nem megy, az istenért sem megy, a következő dolgok fogadnak:

-Nincs kapcsolat
-Csak helyi, vagy korlátozott
-Azonosítatlan hálózat

Nah ekkor borult el az agyam..... felrongyolok a fenti géphez internet letöltés UBUNTU 8.04 tls.
Kiírás.....
Berak elindul kattog tölt. Érdekes módon a partícionálás tökéletesen ment...:D
Ez már jól esett.
Szépen fel is telepítődik a lépéseket nem írom le, mert józan ésszel egyszerűen fel lehet telepíteni.
Folytatása következik...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése